OBSTÁCULOS

La vida es una carrera llena de obstáculos. Por todos lados surgen dificultades. Soy consciente de todo ello ahora, después del accidente. Aunque supongo que ya era así antes, vamos de siempre.

La vida es difícil, tengas DCA o no. Pero digamos que la gente que padece DCA, puede contar con menos “defensas”, a priori, a la hora de defenderse. Pero de lo que me he dado cuenta es que es difícil para todos por igual.

Según lo aprendido y leído desde que practico Qigong, el camino es largo y laborioso. Largo porque dura toda la vida y laborioso porque has de poner de tu parte. Son dos conceptos que me han quedado muy claros desde el principio.

Los conceptos que destila el Qigong suponen toda una filosofía de vida. Una manera más activa y responsable de vivir tu vida. Y, según mi opinión, más plena.

En un primer momento aprecias sus resultados en el plano físico: equilibrio, estabilidad, confianza, pero si sigues practicando y , a la vez, profundizando en su práctica, te das cuenta de que, lo que era sólo un beneficio físico, de repente, forma parte de ti. Lo has interiorizado tanto que forma parte de tu carácter.

Os animo a probarlo y ya me comentareis que os parece.

3 Response to "OBSTÁCULOS"

  1. oriol says:

    Hola Albert,soc l'oriol el fill de la Rosa la presidenta de trace,no t'escric en aquest bloc per a comentar tan sols aquest article(tot i que l'he llegit i m'ha semblat interasant tinc altres prioritats per a comentarte) si no que alhora també voldria parlarte sobre afers que la meva mare m'ha explicat i hem comentat:com ara que tu vas a l'ort a ajudar al Jordi,i aixó entre d'altres coses ma cridat l'atenció ja que a mi abans de tastar les verdures d'ecotrace l'esmentat aliment no m'atreeia particularment i desde llavors fins ara he començat a agafar deliri i afició per les verdures que es planten a l'ort i m'agradaria saber quins procesos seguiu a l'hora de cultivar els fruits com els cuideu i regueu.Sobre aquest article tan sols comentarte que m'ha semblat bé i que poptser més endavant quan sigui més gran em plantejaré de practicar-lo.Fins haviat i espero la teva resposta o bé un comentari que la contingui.

    Oriol, encantat de que miris el meu blog. Sobre tot lo relacionat amb l'hort ( amb h ) hauries de parlar amb el Jordi que és el que en sap.
    Jo també desde que estic a l'hort he modificat la meva dieta. Com tot en aquesta vida está relacionat, canviar la dieta i començar a practicar Qigong ha estat un pas natural en la meva vida.
    Quan ens veiem ja t'explicaré coses del Qigong.
    Una forta abraçada per tú i per els teus.Que passeu un molt bon estiu.

    Este comentario ha sido eliminado por el autor.
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme